نیمباز بنتی
برنامه های بروز آندروید،چت و....
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیمباز بنتی و آدرس nimbuzzbenti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده اندروید، از حافظه داخلی به کارت حافظه

App 2 SD 3.2 Android

 

 

 

 

یکی از مشکلات رایج کاربران موبایل های اندروید، پر شدن حافظه داخلی موبایل است. زیرا به صورت پیش فرض همه بازی ها و نرم افزارها در حافظه داخلی گوشی نصب میشوند و امکان نصب آنها بر روی کارت حافظه (SD Memory) وجود ندارد.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای نصب یک بازی پرحجم مجبور شده اید یک بازی دیگر را Uninstall کنید تا فضای کافی داشته باشید.

 

اما خبر خوب اینکه نرم افزاری وجود دارد که میتواند نرم افزارها و بازی های نصب شده را به کارت حافظه منتقل کند. و به این ترتیب فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی موبایل شما آزاد میشود.

 

نرم افزار App 2 SD از بین چندین نرم افزاری که همین کار را انجام میدهند جزو بهترین اپلیکیشن ها است. نسخه جدید این نرم افزار چند روز پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دریافت کنید.

 


 

 

 

 

مهم ترین توانایی های نرم افزار App 2 SD :

- انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده به کارت حافظه SD (مموری کارت)

- آزاد سازی حافظه گوشی برای نصب نرم افزارهای پر حجم

- افزایش سرعت سیستم عامل

- امکان انتقال چندین برنامه نصب شده به صورت یکجا

- امکان بازگرداندن برنامه ها به حافظه داخلی

- مخفی سازی برنامه های مورد نظر شما از دید دیگران

- نمایش میزان حافظه اشغال شده توسط هر نرم افزار

- عدم اختلال در کار برنامه ها بعد از انتقال به Memory Card

 

 

نسخه جدید نرم افزار انتقال برنامه ها به کارت حافظه، App 2 SD 3.2 Android را دانلود کنید:

 

پلتفرم: اندروید (Android 2.2 or later)

دانلود با حجم 1.5 مگابایت



 

[ جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, ] [ 10:33 ] [ yazdanshenasbenti ]

نرم افزارهای ۲Lines برای استفاده همزمان از دو حساب در مسنجرها و بازی کلش آف کلینز اختصاصی فارسروید
برای آماده سازی این پست ساعت ها وقت گذاشته شده است در صورت کپی منبع را ذکر نمایید!

شاید شما نیز از ان دسته از افرادی باشید که دارای دو خط موبایل هستید و از مسنجرهای معروفی همچون ویچت، وایبر، فیسبوک و واتس آپ استفاده می کنید  و دوست دارید هر دو خط را به صورت همزمان برروی یک دستگاه فعال داشته باشید! امروز قصد معرفی سری برنامه های ۲Lines اندرویدی از گروه برنامه نویسی Chorra Soft را داریم که شامل پنج مورد مختلف است و هر پنج مورد ان را در یک پست به صورت یکجا برای شما معرفی می کنیم و می توانید براحتی ان را دانلود کنید ؛ ناگفته نماند که برای هر ۵ مورد اخرین ورژن موجود در گوگل پلی را برای دانلود قرار داده ایم و در صورتی که نسخه ی جدیدی عرضه شود این پست آپدیت می شود و نسخه های جدید جایگزین می گردند.

 

معرفی تمامی برنامه های 2Lines اندروید + دانلود!

 

یکی از ویژگی های جالبی که در این نرم افزارها مورد استفاده قرار می گیرد این است که بدون هیچگونه ثبت نام و یا تایید شماره ای میتوانید حساب ها و شماره های جدید خودتان را اضافه کنید!!

مورد اول : نرم افزار ۲Lines for Facebook ★ ROOT 1.0.2 برای دو حساب فیسبوک :

با استفاده از نرم افزار ۲Lines for Facebook ★ ROOT می توانید براحتی دو حساب فیسبوک خود را از طریق موبایل اندرویدی خود مدیریت کنید. برای استفاده از دو شماره موبایل و حساب فیسبوک نیازی به ثبت شماره نیست و براحتی میتوانید دو حساب خودتان را ثبت نمایید!

مورد دوم : نرم افزار ۲lines for Whatsapp ★ ROOT 1.2.4 برای دو حساب واتس آپ:

با استفاده از نرم افزار ۲lines for Whatsapp ★ ROOT می توانید براحتی دو حساب واتس آپ خود را از طریق موبایل اندرویدی خود مدیریت کنید. برای استفاده از دو شماره موبایل و حساب واتس اپ نیازی به ثبت شماره نیست و براحتی میتوانید دو حساب خودتان را ثبت نمایید!

مورد سوم : نرم افزار ۲Lines for Viber ★ ROOT 1.0.2 برای دو حساب وایبر:

با استفاده از نرم افزار ۲Lines for Viber ★ ROOT می توانید براحتی دو حساب وایبر خود را از طریق موبایل اندرویدی خود مدیریت کنید. برای استفاده از دو شماره موبایل و حساب وایبر نیازی به ثبت شماره نیست و براحتی میتوانید دو حساب خودتان را ثبت نمایید!

مورد چهارم : نرم افزار ۲Lines for WeChat ★ ROOT 1.0.1 برای دو حساب ویچت:

با استفاده از نرم افزار ۲Lines for WeChat ★ ROOT می توانید براحتی دو حساب ویچت خود را از طریق موبایل اندرویدی خود مدیریت کنید. برای استفاده از دو شماره موبایل و حساب ویچت نیازی به ثبت شماره نیست و براحتی میتوانید دو حساب خودتان را ثبت نمایید!

مورد پنجم : نرم افزار ۲Lines for Clash of Clans ROOT 1.0.1 برای دو حساب بازی کلش آف کلینز:

با استفاده از نرم افزار ۲Lines for Clash of Clans ROOT  می توانید براحتی دو حساب بازی کلش آو کلینز خود را از طریق موبایل اندرویدی خود مدیریت کنید. برای استفاده از دو شماره موبایل و حساب کلش آو کلینز نیازی به ثبت شماره نیست و براحتی میتوانید دو حساب خودتان را ثبت نمایید!

قبل از اینکه به سراغ لینک دانلود بروید توجه داشته باشید که :

۱ - سری نرم افزارهای ۲Lines نیاز به روت بودن دستگاه اندرویدی شما دارد و در صورتی که دستگاه شما روت نیست به هیچ وجه نمی توانید از ان ها استفاده کنید پس وقت خود را تلف نکنید.

۲ - سری نرم افزارهای ۲Lines همین ۵ مورد است و بجز این ۵ مورد چیز دیگری توسط طراح تولید نشده است و در صورتی که اپ جدید تولید و عرضه شود به همین پست اضافه می کنیم!

برای مشاهده ی اموزش استفاده از نرم افزارهای ۲Lines + دانلود آخرین نسخه ی ارائه شده توسط طراح به ادامه ی مطلب این پست از  مراجعه بفرمایید


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, ] [ 15:2 ] [ yazdanshenasbenti ]

در این پست  قصد معرفی اپلیکیشن جالب و بسیار کاربردی Framaroot برای سیستم عامل اندروید را داریم که توسط ان و بدون برنامه های اضافی می توانید گوشی اندرویدی خود را روت کنید! ابتدا بهتر است با روت و فواید آن آشنا شوید. برای همین ابتدا کمی در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی صحبت می کنیم و در نهایت به معرفی و روش کار این برنامه ی فوق العاده می پردازیم. به طور کلی روت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه‌ای به دستگاه اندروید می باشد که شامل یک سری عملیات مختلفی است که دسترسی کاربران به فایل های سیستمی اندروید جهت تغییرات را امکان پذیر می سازد. هنگامی که گوشی اندرویدیتان را برای بار اول روشن می کنید، در قسمت تنظیمات می‌توانید گزینه‌های زیادی را به دلخواه خود تغییر دهید ولی این تنظیمات تنها چیزهایی هستند که سازنده ی گوشی اجازه تغییر در آن‌ها را داده است در صورتی که با روت کردن می‌توانید هر تغییری که دوست دارید را انجام بدهید.

 

Framaroot - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc !

 

برخی از فواید روت کردن گوشی های اندرویدی :

۱ – برخی از اپلیکیشن های اندرویدی، نیاز به روت بودن گوشی شما دارند که از آن ها می توان به مواردی همچون بیشتر برنامه های گذر از تحریم، تیتانیوم بکاپ، لینک۲اس دی، تسکر و …اشاره کرد. در این گونه موارد نیاز به روت برای گوشی اندرویدی شما احساس می شود!

۲ – در گوشی اندرویدی شما بیشتر برنامه های موجود بدون استفاده هستند و شما نیازی به آن ها ندارید، شما نمی متوایند این برنامه های پیش فرض را همانند برنامه های نصبی حذف کنید؛ ولی با روت کردن گوشیتان قادر خواهید بود که به راحتی نرم افزارهای پیش فرض را حذف کنید و از شر ان ها خلاص شوید !

۳ – سازندگان گوشی با خریداری و قراردادن انواع مختلف چیپست و پردازنده های اندرویدی سرعت خاصی را که مدنظرشان است برای پردازنده تعیین می‌کنند تا هم مصرف شارژ و هم سرعت و کارایی دستگاه بهینه باشد. بعضی اوقات نیاز می شود که این سرعت را خودتان کمی افزایش دهید، چرا که دستگاه بعضی اوقات کند شده و همچنین توانایی پردازنده دستگاهتان بیش از سرعتی است که سازنده برایش در نظر گرفته است را ندارد ، پس در این گونه موارد نیز نیاز به روت احساس می شود.

۴ – اندروید به خودی خود، دارای امکانات شخصی سازی زیادی است اما اگر دوست دارید که به صورت بی نهایت اندرویدتان را شخصی سازی کنید گوشیتان را روت کنید و کارهایی همچون تغییر اندازه نوار پایین صفحه و … را به راحتی برروی گوشیتان اعمال کنید.

۵ – اگر دوست دارید کاستوم رام دلخواهتان را برروی موبایل خود تجربه کنید نیاز به روت احساس خواهد شد و شما با نصب آن ها از جمله AOKP قادر خواهید بود که  کنترل‌های Pie، تغییرات در صفحه قفل و نوتیفکیشن‌ها، تم‌های مختلف، نوتیفکیشن شناور Halo، تغییر در نوار ابزار و دکمه‌ها و بسیاری تغییرات و امکانات ریزی را به موبایل خود هدیه دهید!

۶ – یکی دیگر از مزیت های روت کردن امکان استفاده از آخرین نسخه ی اندروید است به گونه ای که وقتی گوشی خود را روت کنید و یک ریکاوری کاستوم بر روی آن نصب کنید قادر خواهید بود رام های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و یا رام های پورت شده از دستگاه‌های جدید و کاستوم رام‌های متفاوت را نصب کنید و همواره آخرین نسخه از اندروید را با امکانات جدید آن در اختیار داشته باشید.

روش روت کردن گوشی اندرویدی خود با برنامه ی Framaroot :

- نرم افزار فوق را از کادر سبز رنگ پایین همین صفحه دریافت کرده و نصب نمایید.

- برنامه ی فوق را از لیست برنامه های نصب شده اجرا نمایید تا با تصویری مطابق با تصویر زیر روبرو شوید : (برروی تصویر کلیک کنید تا آن را با سایز اصلی مشاهده کنید)


ادامه مطلب
[ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:روت-اندروید-نرم افزار-کامپیوتر, ] [ 14:7 ] [ yazdanshenasbenti ]

نسخه ی روت و مود شده با اجرای کاملا آفلاین – تست شده و با حجمی معادل ۴۴۶ مگابایت ! اخرین نسخه ی منتشر شده + آموزش نصب و اجرا به صورت تصویری!

BlueStacks – بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی برروی ویندوز است که با نصب آن برروی کامپیوتر شخصی خود می توانید سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و تمامی بازی ها و برنامه های اندرویدی را از طریق کامپیوتر اجرا کنید! شاید شما از کاربرانی باشید که مایلید برنامه ها و بازی هایی را که از سطح اینترنت دانلود می کنید را قبل از اینکه برروی موبایل خود نصب کنید ان را تست کرده و از بابت بدون مشکل بودن خیالتان راحت شود ما به شما نرم افزار عالی بلو استیک را پیشنهاد می دهیم که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران فارسرویدی درخواست داده شده بود و تصمیم گرفتیم نسخه ی کاملا آفلاین ان را خدمت شما معرفی نماییم!

شاید در سطح اینترنت نسخه های مختلفی از این نرم افزار را مشاهده کنید که نیاز به دانلود دارند و حتی اگر نیاز به دانلود نداشته باشند روت شده نیستند ؛ نسخه ای از نرم افزار BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی بدون نیاز به اینترنت است و بدون هیچ گونه دانلودی و کاملا آفلاین اجرا می شود و بهترین و کامل ترین نسخه ی موجود است.

برخی از ویژگی ها و امکانات نرم افزار BlueStacks اندروید :

* اجرای همه بازی های اندرویدی (چه با دیتا و چه بدون دیتا)

* اجرای همه ی برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی بدون مشکل

* شبیه سازی محیط اندرویدی در پنجره ای به صورت تمام صفحه

* نصب آسان و بدون هیچگونه دانلود و یا دشواری در کار کاربر

نسخه ای از برنامه ی کاربردی BlueStacks را که ما برای شما قرار داده ایم دارای سه ویژگی عالی روت شده، مود شده و کاملا آفلاین است و دارای حجمی معادل +۴۰۰ مگابایت است که ان را به همه کاربران دوستدار شبیه سازی اندروید پیشنهاد می دهیم که  برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی ان را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که :

۱ - نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!

۲ - با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ؛ تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!

 

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 2 شهريور 1393برچسب:نصب واتساپ-کامپیوتر, ] [ 12:42 ] [ yazdanshenasbenti ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. yazdanshenasbenti
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 9075
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1