نیمباز بنتی
برنامه های بروز آندروید،چت و....
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیمباز بنتی و آدرس nimbuzzbenti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

  • حجم فایل: 17 مگابایت
  • نسخه اندروید مورد نیاز: 2.3.3 و بالاتر
  • قیمت در مارکت اندروید: رایگان

تا به این لحظه ده ها مورد از برترین مسنجرهای اندرویدی را معرفی کرده ایم که بدون شک شما نیز ان ها را دریافت کردیده اید و با استقبال عالی شما روبرو گردیدند و اما … امروز قصد معرفی یک مسنجر نو ظهور فوق العاده زیبا و عالی با نام Maaii: Free Calls & Messages را داریم که با میلیون ها دریافت از گوگل پلی از محبوب ترین مسنجرهای اندرویدی به شمار می رود و ما ان را مسنجری عالی حتی بهتر از مسنجرهای معرف ویچت، بیتالک، میتالک و … می دانیم!! نرم افزار مایی ترکیبی از مسنجرهای متنی، صوتی و تصویری و شبکه ی اجتماعی است که به کاربران این امکان را می دهد ابتدا برای خودشان یک آیدی تعیین و با ان ایدی شناخته شوند و در صورتی که دوستانشان بخواهند ان ها را Add کنند از این ایدی کمک بگیرند. شاید به دنبال یک مسنجر باشید که تمامی قابلیت های انیمیشن ها و استیکرهای زیبا، تماس های تصویری با کیفیت بالا، اشتراک گذاری عکس، موسیقی، فیلم ها و … را داشته باشد ما به شما اپلیکیشن عالی Maaii: Free Calls & Messages را پیشنهاد می دهیم.

برای استفاده از نرم افزار Maaii: Free Calls & Messages کافیست یک دستگاه اندرویدی با مشخصات ۶۰۰Mhz سی پی یو، ۵۱۲ مگابایت رم و ۱۵۰MB حافظه داخلی داشته باشید و با نصب ان تجربه بهترین مسنجر را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Maaii: Free Calls & Messages اندروید:

* برقراری تماس های رایگان با استفاده از برنامه با دوستان خود

* برقراری تماس های صوتی به تلفن های ثابت و همراه اول با ۹۸ درصد تخفیف!

* شامل انواع استیکرها و انیمیشن و افکت های صوتی خنده دار و کم نظیر!

* دارا بودن ویژگی برقراری تماس های ویدئویی با کیفیت بالا با استفاده از ID

* پشتیبانی از Timeout photos برای مخفی شدن عکس ها در زمان خاص!

* پیدا کردن دوستان جدید با استفاده از قابلیت nearby که بسیار عالیست!

* پشتیبانی از group messaging برای ایجاد چت های گروهی با دوستان!

* پشتیبانی از ۱۱ زبان : عربی، اندونزی، انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای، اسپانیایی، تایلندی، چینی و ویتنامی

[ سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ] [ 19:58 ] [ yazdanshenasbenti ]

 آیا از کاربرانی هستید که مسنجر محبوب ویچت را برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خودتان داشتید و به نوعی به آن عادت کرده بودید و با فیلتر شدن آن مجبورید به سراغ یک مسنجر دیگر بروید !؟ آیا مایلید اپلیکیشنی بسیار شبیه و حتی قدرتمندتر از ویچت را برروی موبایل اندرویدی خود داشته باشید!؟ بله مسنجر BeeTalk – میتالک یک مسنجر رایگان و شبکه اجتماعی با اینترفیسی واقعا زیبا و لذت بخش به همراه توابع مومنت و غیره برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به صورت نامحدود به ارسال و دریافت فایل ها، متن ها و تصاویر بپردازید و با دارا بودن یک پیج اختصاصی و شخصی تمامی حرف ها و متن های خودتان را با دیگر کاربران و دوستان خودتان به اشتراک بگذارید! امکان پسندیدن (لایک) متن های شما، ارسال دیدگاه برای هر بخش از صفحه اختصاصی شما و … نیز به شما این امکان را می دهد که محیطی بسیار دوستانه را با کاربران داشته باشید!

آیا دوست دارید برای پیدا کردن دوستان جدید به اطرافتان بنگرید!؟ بله با ویژگی و بخش جالب look around بیتالک می توانید به راحتی و با تکان دادن گوشی کاربران میتالکی اطراف خودتان را پیدا کنید و به چت کردن با آن ها بپردازید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن BeeTalk اندروید :

* امکان پیدا کردن دوستان اطراف خود با استفاده از ویژگی look around یا همان شیک

* امکان ارسال پیام های جادویی توسط شما ؛ پیام هایی که پس از تایید ارسال حذف میشوند!

* امکان ارسال متن، عکس، فایل و برقراری تماس های صوتی با کیفیت بالا به صورت نامحدود

* دارا بودن انواع استیکرها و شکلک های بسیار زیبا برای استفاده در محیط چت و بیان احساسات

* امکان ارسال متن های دلخواه برای صفحه اختصاصی با ویژگی های لایک و کامنت گذاری توسط دیگران

* پشتیبانی کامل از Group Chat برای برقرای چت های گروهی با دیگر کاربران و دوستان شما

* دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده زیبا، کاربرسند و شیک که هرکاربردی را مجذوب خود کند

 دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

  • حجم فایل: 17 مگابایت
  • نسخه اندروید مورد نیاز: 3.0 و بالاتر
[ سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ] [ 19:50 ] [ yazdanshenasbenti ]

 Skout – Chat, Friend یک نرم افزار مسنجر با اینترفیسی واقعا زیبا و لذت بخش مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید یه یک شبکه ی جهانی بسیار گسترده متصل شوید و با افراد مختلف از سراسر دنیا ملاقات کنید! این نرم افزار امکاناتی را برای شما کاربران فراهم می آورد که بتوانید براحتی افراد دارنده ی این مسنجر در اطراف خود را شناسایی و با آن ها به چت کردن بپردازید و دوستان جدیدی را پیدا کنید! هنگامی که برنامه ی فوق را اجرا می کنید مجذوب اینترفیس زیبای آن خواهید شد و در عرض چند ثانیه می توانید یک حساب کاربرای برای خودتان بسازید و با میلیون ها کاربر از سراسر جهان مواجه شوید! فیلترهایی در برنامه تعبیه شده است که بتوانید به هدف خودتان برسد، به عنوان مثال می توانید گزینه های افراد نزدیک، افراد سراسر کشور و … را انتخاب و یا معین کنید در نمایش آواتارها و کاربران یکی از دو جنس مونث و مذکر به نمایش در بیاید.

به طور کلی Skout – Chat, Friend شبیه به برنامه ی نام آشنای بیتالک می باشد که اینترفیس زیبای آن، شکلک های دوست داشتنی، محیط کاربری ساده بدون هیچگونه ابهام، ورود به برنامه بدون نیاز به اکانت با حساب های گوگل پلاس و فیسبوک و … تجربه ی یکی از بهترین برنامه های مسنجر را برای شما به ارمغان می اورد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Skout – Chat, Friend اندروید:

* پیدا کردن افراد مختلف از سراسر دنیا برای چت کردن با آن ها

* دارا بودن قابلیت shake برای پیدا کردن افراد مختلف از سراسر جهان

* نمایش اطلاعات کاملی هموچن فاصله و ... برای هر کاربر که شما می بینید

* استفاده از شکلک های زیبا و دوست داشتنی در محیط چت خود

* امکان ارسال عکس دلخواه خود برای کاربرانی که با آن ها چت می کنید

* امکان انتخاب یک آیدی برای خود و اضافه کردن افراد از طریق ID

* دارا بودن امکاناتی همچون بلوک کردن افرادی موجود در لیست خود

[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 22:55 ] [ yazdanshenasbenti ]

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید !

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است.

آخرین نسخه ی برنامه محبوب Instagram را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v6.1.0:

* اضافه شدن چندین ویژگی جدید و کاربردی

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:اینستاگرام-اپلیکشن-عکس گذاری-, ] [ 22:52 ] [ yazdanshenasbenti ]


تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید.

 

ویژگی نرم افزار Line :

- استفاده از چندین پلتفرم (ویندوز، مک، اندروید، آی او اس، بلک بری، آشا، ویندوزفون)
- چت صوتی و تصویری
- ارسال پیام نوشتاری
- سینک اتوماتیک با آدرس بوک
- اطلاع از دریافت پیام به صورت آنی (Real-Time)
- به اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوها و موزیک ها با دیگران
- ارسال شکلک های متنوع به دوستان
- چت گروهی
- یافتن آسان دوستان با روش های مختلف (ورود از مخاطبین، کد QR، سرچ نام کاربری و …)
- قابلیت لرزش گوشی و یافتن افراد (Shake)
- تایم لاین اختصاصی

آموزش استفاده از برنامه :

ابتدا باید با موبایل یا تبلت اکانت خودتونو بسازید و اینم بدونید که برای هر ورود باید حتما موبایل یا تبلتی که باهاش اکانت ساختید باشه.

خب با موبایلتون به مسیر زیر برید :

More —> Profile —> QR Code

و سپس در پایین سمت راست QR Code Reader را بزنید

Line Main نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین   Line v3.6.0.32

برنامه را باز کنید و به قسمت QR Code Login برید و دوربین موبایلتونو بگیرید روی بارکدی که داخل کامپیوتر بهتون داده که در تصویر زیر مشخص است بعد لاگین میشه.

QRCode Login نسخه ویندوز نرم افزار ارتباطی لاین   Line v3.6.0.32


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 22:47 ] [ yazdanshenasbenti ]

 Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

* امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر ۲۰۰ نفر

* امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر ۱۰۰۰ مگابایت (۱ گیگ)

* ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر

* دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!

* در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر

* ۱۰۰ درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

اپلیکیشن Telegram با ده ها هزار دانلود از مارکت اندروید دارای امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید آ نرا با یک کلیک دریافت نمایید.

صرفا جهت اطلاع : قدرت رمزنگاری تلگرام آنقدر بالاست که کمپانی Digital Fortress یعنی سازنده ی آن از اسیب پذیری های Whats App صحبت کرده و برای نشان دادن سیستم رمزنگاری و امنیت برنامه ی خود مسابقه ای را ترتیب داده بود : اولین فردی که بتواند تا اول مارس رمزنگاری مبادلات این برنامه را بشکند ۲۰۰٫۰۰۰ دلار پاداش خواهد گرفت و متاسفانه کسی نتوانست این کار را انجام دهد :) [لینک سایت رسمی تلگرام در مورد این جایزه]

تغییرات نسخه ی v1.5.6:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

 

[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 22:38 ] [ yazdanshenasbenti ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. yazdanshenasbenti
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 9071
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1